Звернення громадян

завантажити файли

АНАЛІТИЧНА   ДОВІДКА 

про  стан  роботи  із  зверненнями  громадян   в  2017 році з  порівнянням  до  2016 року

Протягом  звітного  періоду  до Ямпільської  районної  державної  адміністрації  Вінницької  області  надійшло 509 звернень (за 2016 рік  731)  від 1054 громадян, (1221 – 2016 р.).            

З них надійшло, поштою 339  (430 – 2016 рік), 170 – звернень одержано підчас особистого прийому ( 301 – 2016 р.)

Проаналізувавши  динаміку  надходження  звернень від мешканців району на адресу райдержадміністрації протягом 2017 року встановлено зменшення  кількості  звернень  на 222 одиниці  у  порівнянні  з  2016 роком.       

 Кількість звернень жителів Ямпільського району, які надійшли до органів влади  вищого  рівня  зменшилась  на  153  одиниці  і становить  272 звернення            ( у 2016 році – 425 звернень).

В основному мешканці району звертались  з приводу, отримання  державної соціальної допомоги,   вирішення  ряду  питань  у  сфері  соціального  захисту  населення ( призначення  субсидії,  виплати  матеріальної  допомоги, ефективності  використання  земельних  ресурсів, вирішення  проблем  житлово-комунального  господарства )  та  інше.

Із загальної кількості звернень ( 509 ), які надійшли до райдержадміністрації протягом 2017 року на 306 надано роз’яснення, 78 звернень вирішено позитивно, 125 звернень перебуває  в  стані  розгляду  та  вирішення. 

Основну частину звернень  складають заяви – 98,5 %, скарги – 1,5%.       

         До  районної державної адміністрації   протягом 2017 року   надійшло                       10  колективних звернень від 391 громадянинаякі зокрема стосувалися питань                       ( використання  земельного  ресурсу,  освіти  тощо).    

В 2016 році надходило   11  колективних  звернень .  

Від інвалідів, учасників Великої Вітчизняної війни та бойових дій            надійшло 30 звернень ( 2016 рік – 2 ), від багатодітних сімей, одиноких матерів  – 39 звернень   ( 2016 рік – 10 ),  ветеранів  праці, пенсіонерів – 38  звернення ( 2016 рік – 16 звернень ).

Відповідно до ст.22 Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008  „Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів  місцевого самоврядування” розпорядженням голови райдержадміністрації  від 06 лютого 2017 року  № 59 “Про  заходи  щодо забезпечення  реалізації  в  районі  конституційного  права  громадян  на  звернення “,    зокрема  забезпечено проведення особистого прийому громадян  керівництвом райдержадміністрації.  В  ході  яких  прийнято  170 звернень, в т.ч.  15 вирішено позитивно, на 29 надано відповідні роз’яснення, 126 перебувають  у  стадії  розгляду.  

Серед  позитивно  вирішених  питань  слід  зазначити   зокрема   наступні:

–  на  виконання  Програми  фінансової  підтримки  Ямпільської   районної  громадської  організації «Ямпільська  спілка  учасників  АТО»  протягом  2017 року з районного  бюджету  було  виділено 170,2 тис. грн..,  які  зокрема  використовувались вищезазначеною громадською організацією, для  фінансової  підтримки  учасників  АТО  та  членів  їх  сімей.

– виплачено  грошову  допомогу  за  зверненнями  громадян  до  голови  райдержадміністрації  іншим  категоріям  громадян  за  рахунок  коштів    районного  бюджету  (49 чол.   на суму –149,1 тис. грн.  в т. ч. 1 чол. учасник  АТО – 5,0тис.грн.)

– призначено  та  виплачено  ряд  державних  соціальних  виплат  на  дітей  та  малозабезпеченим   сім’ям,  субсидій;

На виконання Закону України ’’Про звернення громадян’’ та Указу              Президента України  від 07.02.2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів   державної  влади та органів місцевого самоврядування’’ на  особистому  конролі голови райдержадміністрації  перебуває розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому  жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів  Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці.

         Керівництвом  райдержадміністрації приділяється  особлива увага вирішенню питань, з якими звертаються  багатодітні сім’ї, одинокі матері, родини з дітьми  позбавленими  батьківського  піклування, діти з обмеженими  фізичними можливостями.         

Постійно проводяться зустрічі керівництва району з мешканцями територіальних громад району.  В 2017 році голова райдержадміністрації  спільно з керівниками районних служб побув на сходах громадян  в  більшості територіальних  громад.  Значна кількість питань, що не потребували додаткового опрацювання, вирішувалась на місцях, про що заявників було поінформовано в усній формі в  ході  проведення  прийому.

В районній державній адміністрації працює телефон «Гаряча лінія»   ( 2-14-63), та “Телефони  довіри” ( службові  телефони  керівництва райдержадміністрації). Забезпечено  цілодобовий  режим  роботи  телефону  «Гаряча лінія».   Їх послугами  в  звітному  році  скористалися  три  громадянина.  Питання  з  якими  зверталися   мешканці  району  за  даними  телефонами стосувалися:  незадовільного  стану пільгового  перевезення  в  межах  району,  використання  земельних  часток (паїв)  мешканців  с. Велика-Кісниця.

На  виконання  вимог  п.3,  Постанови  Кабінету  Міністрів  України                     від 08.12.2009року №1336 “Про  затвердження  Порядку  інформування  громадськості    про  результати  роботи  у  сфері  протидії  корупції”,                                 в  приймальній  громадян   районної  державної  адміністрації  встановлено  стенд “Суспільство  проти  корупції”,  на  якому  розміщуються  нормативно-правові  акти,  довідкова  інформація  та  інформація  про  вчинені корупційні  правопорушення.

Районною газетою «Ямпільські  вісті» постійно друкуються матеріали під рубрикою «Людина  і  влада», „Соціальний  захист”, „Коментар  спеціаліста” – в тому числі щодо організації роботи із зверненнями громадян. Керівниками управлінь, відділів, служб райдержадміністрації проводиться робота по роз’ясненню чинного законодавства України із використанням ресурсів мережі Інтернет через офіційний веб-сайт та засобів масової інформації. До послуг громадян функціонування електронної приймальні на офіційній веб-сторінці Ямпільської райдержадміністрації, за допомогою якої, будь-яка особа може звернутися до керівництва райдержадміністрації.       

       Головою районної  державної адміністрації, заступниками  голови  систематично надаються доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо своєчасного виявлення найбільш гострих  проблем, що призводять  до звернень  громадян і потребують негайного вирішення, звертається увага виконавців на чітке дотримання резолюцій керівництва, термінів розгляду звернень та підготовку якісних  відповідей  заявникам.

         Відповідно  до  вимог  ст.3 Указу Президента України   від 07.02.2008 року № 109/2008,  розпорядженням голови райдержадміністрації від 12.03.2008 року № 123 „Про невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації в районі конституційного права  громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”  забезпечено  роботу  постійно діючої  комісії з питань   розгляду   звернень   громадян .

        В 2017 році відбулось 12 засідань  вищезазначеної  комісії, на яких присутні  розглянули  ряд  звернень громадян щодо  окремих,  актуальних  питань. За наслідками розгляду – були прийняті конкретні рішення.            

       З метою виконання п.5 Указу Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008 року “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів  місцевого самоврядування ” щодо  забезпечення  щомісячного  проведення  дня  контролю,  районною  державною  адміністрацією,   розглянуто  стан  виконання  доручень  керівництва  по  10  зверненнях.

     

      Питання  роботи  із  зверненнями  громадян,  організація  їх  особистого  прийому  перебуває   на   постійному  контролі  керівництва  районної  державної  адміністрації.

         Додаток:   на  4-х аркушах   ( статистичні   дані   про звернення громадян, що надійшли до Ямпільської  районної  державної  адміністрації  Вінницької області  та  органів місцевого самоврядування  району   за   2017 рік  у порівнянні  з  2016 роком ).       

  Голова  районної  державної

  адміністрації                                                   Михайло   ВДОВЦОВ

Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
Генерація пароль